دلتنگی ...


A♥M

◕‿◕


زندگیم بهم ریخته ...



نظرات شما عزیزان:

m
ساعت14:14---21 شهريور 1394
الهی بمیرم عشقم منم دست کمی ازت ندارم دیشب مامانم عصبانی بود بهم شک کرده گفت تو چرا اینجوری شدی اومدیم مسافرت بهم خوش بگذره نه اینکه انقدر ناراحت باشی گفت یعنی انقدر اینترنت برات مهمه که بخاطرش اینجوری میکنی اون که منو درک نمیکنه چه حالی دارم همش میگه منو بابا ت خوبی تو می خوایم بخدا خیلی دلم برات تنگ شده حالا میفهمم چه قدر دوست دارم

پاسخ: خدانکنه عزیزدلم ناراحت نباش عزیزم عیبی نداره زیاد بهشون گیر نده اونارم ناراحتشون نکن من خودم درکت میکنم که چه حالی داری منم خیلی دلم برات تنگ شده خیلی هم دوست دارم بخدا


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

| پنج شنبه 19 شهريور 1394برچسب:,| 10:59 | علی |